تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه 01 فروردین 1396

به گزارش ایرنا، محمد صفری روز چهارشنبه در دیدار با معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، افزود: حزب مهمترین نهاد سیاسی در سیاست و حکومت دموکراتیک محسوب می شود بطوریکه توسعه کشور زمانی اتفاق می افتد که احزاب شکل گرفته باشند و نقش واقعی خود را ایفاء کنند.
وی ادامه داد: حزب می تواند به افکار عمومی شکل دهد و آنان را در صحنه نگه دارد، نقش حلقه واسط بین دولت و مردم است درحالی که رفتار و عملکرد دولتمردان را رصد می کند .
صفری گفت: با این رصد می تواند انتقاده سازنده داشت و راهکار ارائه کند که با توجه به مسائل مهم حزب اعتدال و توسعه شکل گرفت.
اما در ادامه  به بیان مشکلات زیربنایی کرج پرداخت و از فرماندار این کلانشهر خواست بعنوان نماینده عالی دولت در این کلانشهر این مشکلات در دولت یازدهم رفع شود .
ساماندهی مهاجرت های بی رویه ، افاغنه ، توجه به مناطق آسیب خیز ، وجود زندانها بعنوان آسیبی اجتماعی ، ترافیک اتوبان در لاین های شمالی و جنوبی از جمله دغدغه هایی بود که ازسوی ایشان بیان شد .
وی اضافه کرد: همچنین نباید از ظرفیت های قابل توجهی که امروز در کلانشهر کرج از جمله موسسه سرم سازی رای و انرژی اتمی شاهد هستیم غافل شد .
صفری خاطرنشان کرد: توجه به فرصت هایی که در کرج شاهد هستیم و بهره بری از آنها می تواند این کلانشهر را هر چه بیشتر در مسیر توسعه قراردهد .
وی تاکید کرد: احزاب از جمله حزب اعتدال و توسعه نیز همسو با دولتمردان در جهت تامین رفاه و ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش می کنند و امید می رود با همراهی هر چه بیشتر بتوان گامهای موثرتری را دراین زمینه برداشت .
8029/1535

 

 

انتهای پیام /*